Klacht: Aansluiten glasvezel!

op 02 november 2011 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

rond 25 augustus 2011 KPN glasvezel voor thuis in Deventer aangevraagd met volledige installatie. Bevestiging ontvangen en 16 september 2011 zou de monteur langs komen. Monteur is geweest om excuses persoonlijk te brengen omdat er wat fout is gegaan. We hadden de dag tevoren gebeld moeten worden dat ze niet zouden komen, omdat er nog een lijn bezet was. Oke, kan 1 keer gebeuren. Nieuwe afspraak 4 oktober. Niemand geweest, gebeld met duur infonummer van jullie. Verhaal was dat ze de dag tevoren hadden afgezegd. Niet waar ze hebben met mijn mijn gebeld met de vraag of we soms een alarm hadden. Nee dat hebben we niet hebben we gezegd, die vraag is in de winkel ook al gesteld, zou al in het systeem moeten staan! Maar niets gezegd over het feit dat ze niet zouden komen. Wederom een vrije dag opgenomen, veel gebeld met jullie 0900-0747(duur!!!!!) Toen werd het verhaal dat er een blokkade op de lijn zou zitten (?) en die moest er eerst af. Brief van jullie dat ze 31 oktober zouden komen. Wederom kwam de monteur met de staart tussen zijn benen, omdat hij zich kapot schaamde voor het bedrijf waar hij voor werkt. Er is één of ander signaal wat nog niet is doorgegeven, dat zouden ze maandag de 31e dus doen en dan zou het uiterlijk 2 dagen duren en dan komen ze weer langs. Wederom een brief van KPN dat ze de telefonisch gemaakte afspraak bevestigen. Jullie komen vandaag 2 november tussen 15.00-17.00. We zijn weer thuis, maar wie komt er iedereen behalve KPN. Wij zijn zoals jullie begrijpen het meer dan zat. Wij zijn een klant en die schuif je niet opzij, maar daar ga je het probleem van oplossen. Wij hebben de 31e ook een mail gehad van jullie waarin staat dat jullie binnen 1 werkdag telefonisch contact opnemen, zelfs dat doen jullie niet.

Gewenste oplossing aansluiting binnen korte termijn (incl. daarnaast kostenvergoeding voor tevergeefs opgenomen verlofuren voor wachten op monteur die niet komt).

Anders (forse) kostenvergoeding voor 1. gemaakte belkosten vele telefoontjes naar jullie 0900 nummer, 2. vergoeding verlofuren voor tevergeefs vrij nemen, naar huis gaan en wachten op een monteur die niet komt en ook niet afgemeld is en 3. kostenvergoeding omdat we al vanaf 1 otober niet met een vaste telefoonlijn kunnen bellen, maar dit nog steeds mobiel moeten doen.

Of half jaar gratis alles in 1 pakket

Reactie van de melder van de klacht Westerbeek

6 jaren geleden - Gaarne hulp, wij zitten met ons handen in het haar en worden hier moedeloos van.

Alle klachten die gemeld zijn door Westerbeek