Klacht: Aanslag 2016

op 15 juli 2017 over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland in de categorie Belastingdiensten

Op 1 juni van vorig jaar is mijn huis verkocht en woon er dus al meer dan een jaar niet meer. Na diverse keren melden dat ik er niet meer woon en dus ook geen eigenaar meer ben blijft de bsr aanslagen sturen. Nu zelfs een met een beslaglegging. Wat zijn dat voor lui? Hebben hun eigen zaakjes niet op orde en daar moet de burger dus de pineut van worden?

Ik ben pas tevreden als de bsr toe geeft dat ze fout zitten en ik dus niet voor een heel jaar hoef te betalen als ik er maar een half jaar heb gewoond.
En ik eis dat ze beter hun zaakjes regelen voordat ze mensen lastig gaan vallen. Moet ik betalen dan betaal ik maar dan wel volgens de regels! heel jaar er wonen heel jaar betalen simpel toch?
Stelletje prutsers

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pim001