Klacht: aanrechtblad aangetast door miniscuul gaatje in glorix fles

op 20 juli 2015 over Unilever in de categorie Producten

Een paar weken terug glorix paars gekocht bij de deka in hillegom. Tijdens het uitpakken had ik de fles even een paar minuten op het aanrechtblad gezet en later in de kast. op dat moment was er nog niets zichtbaar. de volgende ochtend zat er een rare lichte plek op het aanrecht en ik maakte het schoon (nog niet de link gelegd met de fles). later die week met deze fles de goodsteen gereinigd en de fles goed afgespoeld en gedroogd alvorens het op het aanrecht te plaatsen. ik ben verder gaan opruimen en de fles bleef hier een halve dag staan. hij was afgespoeld en droog dus dat kon geen probleem geven. later die dag haalde ik de fles weg en er zat een hele witte poederachtige korst onder… vreemd! de plek schoongemaakt en na drogen bleek die plek een witte waas te hebben. de fles voor de zekerheid maar op de spoelbak geplaatst. gisteren rook ik echter chloor en het viel mij op dat ik daarvoor het ook al eens geroken had. in het geultje onder de fles zag ik een dikke gelige vloeibare massa. na wat onderzoek bleek het glorix te zijn! de fles blijkt een minuscuul gaatje onderin te hebben! Wat nu? ik heb die fles in een gewone boodschappentas meegenomen en daar zat niets scherps in. Nu een fles glorix dat ik nergens meer durf te gebruiken i.v.m. de mogelijke lekkage en schade. Het ergste nog… ons aanrechtblad is nu lelijk beschadigd! Ik wordt hier niet blij van.

De lelijke beschadiging op het aanrecht oplossen. Als het niet te repareren is als in \"wegpoetsen\" dan zou het fijn zijn als unilever of de deka een deel van de kosten op zich neemt. Het is een ikea keukenblad en als ikea dit soort bladen nog verkoopt dan is het maar een klein stukje. anders zijn het 3 kleine stukjes.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unilever

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unilever nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht MarionXTFan

2 jaren geleden - Nu een maand verder, helaas nog steeds geen reactie gehad van unilever... mvg klachtplaatser

Reactie van de melder van de klacht MarionXTFan

2 jaren geleden - Nu vele maanden verder en nog geen reactie ontvangen, heb ook al deze melding 2x per mail aan ze verzonden via de website van unilever. niet eens een ontvangstbericht. slechte manier van afhandelen van klachten. grt de klachtplaatser

Reactie van de melder van de klacht MarionXTFan

2 jaren geleden - vandaag normaals een e-mail op de site https://www.unilever.nl/brands/merkencontact/ geplaatst. ben benieuwd of ik nu wel iets hoor. grt de klachtplaatser

Reactie van de melder van de klacht MarionXTFan

2 jaren geleden - unilever heeft gereageerd! maar helaas hebben wij naar zeer lang wachten en opruimwoede per ongeluk de fles weg gegooid :( ik hoop dat unilever hier niet zo moeilijk over doet. het heeft nl ook al zolang geduurd voordat ik een reactie kreeg. grt de klachtplaatser (dus niet van unilever)

Reactie van de melder van de klacht MarionXTFan

5 maanden geleden - Helaas ze doen niets. De hele tijd hebben ze weer een nieuwe uitvlucht bedacht. Echt niet te geloven.

Alle klachten die gemeld zijn door MarionXTFan