Klacht: Aanrechtblad

op 01 juni 2020 over Zoofy in de categorie Aannemers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijd geleden ik was opzoek naar klusser om mijn keukenblad laten vervangen. Vandaag is de man gekomen. Deze klus kan niet doorgaan want het is onmogelijk deze blad vervangen ( volgens de klusser). Toch ZOOFY.bv hebt mij rekening verstuurd voor de reiskosten. Ik vind dat schandalig dat ik moet deze kosten betalen tenzij kan deze blad niet vervangen ! Hoeveel mensen gaan ze nog oplichten?

Gewenste Oplossing:

Terug de reiskosten betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zoofy

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zoofy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klant is geen klant meer