Klacht: Aannemer Van der Haas geeft geen garantie op montagefout werkzaamheden

ladvreenegoor op 30 oktober 2020 over Bouwbedrijf Van der Haas B.V. in de categorie Aannemers, Bouwbedrijven

We hebben eind vorig jaar een badkamer laten installeren door Grando en we hebben de aannemer, Bouwbedrijf Van der Haas B.V., Westknollendam 120-B, 1525 PT Westknollendam die het bedrijf gebruikt, gevraagd voor ons een raam en rolluik in het dak te installeren. Leek ons de meest betrouwbare optie daar hij werkt voor een groot bedrijf.
Na maanden bleek het rolluik niet (meer) geheel te sluiten en hebben we Velux gevraagd het te bekijken. De garantie valt niet onder Velux daar het om een montagefout gaat en de aannemer hebben we dus verantwoordelijk gesteld. Ze hebben volgens Velux het verkeerde onderdeel voor het rolluik gebruikt. Hij is wettelijk verplicht om ons garantie te geven maar zelf na een ingebrekestelling en 2 betalingsherinneringen geeft hij niet thuis. De rekening voor dit probleem was 270,08 euro
Graag jullie hulp hiermee. Er is zoveel fout gegaan van het begin tot het eind bv een gevaarlijke lekkage in de meterkast door verkeerde montage toilet. Mondeling prijzen doorgeven voor extra werkzaamheden en vervolgens bijna 3 keer zoveel rekenen en ga zo maar door. We hebben een hele waslijst maar nu gaat het om een garantiekwestie.

Wanneer Bouwbedrijf Van der Haas meteen het bedrag van 270,08 euro naar ons overmaakt en gewoon garantie geeft op werkzaamheden.

Reactie van de melder van de klacht ladvreenegoor

2 jaren geleden - Bouwbedrijf Van der Haas B.V. neemt onze klacht niet in behandeling op Klacht.nl. Dit zegt alles over hem. Ga nooit in hem in zee!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bouwbedrijf Van der Haas B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ladvreenegoor