Klacht: aanmelden club corendon

op 20 december 2012 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen,
Gisteren heb ik telefonisch contact met de klantenservice gehad omdat ik niet kon inloggen met mijn pasnummer en gekregen wachtwoord (via de post). Er zou mij een nieuw wachtwoord worden toegestuurd dat ik moest kopieeren bij de aanmelding.
Ik heb helaas geen wachtwoord via de mail ontvangen. Het kan zijn dat mijn oude mailadres nog bij Corendon in het bestand zit.

Gewenste Oplossing:

Graag ontvang ik op het volgende mailadres een nieuw wachtwoord bij mijn clubpas:

c.brijder@online.nl
Mijn clubpas nummer is: 98580407

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 21 december 2012 om 09:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw,

Er is een reactie naar u verstuurd.

Corendon Webcare

Reactie van de melder van de klacht charlotte2

6 jaren geleden - Nee, mijn klacht is tot op heden niet opgelost. Ik heb geen nieuw wachtwoord toegestuurd gekregen en kan nog steeds niet inloggen.

Alle klachten die gemeld zijn door charlotte2