Klacht: aanmaningskosten zelf na voldoen van de boete

op 31 mei 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Een week na het betalen van de boete, krijgen wij aanmaningskosten. Telefonisch (088-1168 234) niet te bereiken. Je staat in de wacht en daar blijft het bij. Schriftelijk bezwaar (mail) ingediend. Meer als een maand later bericht waarin staat dat wij toch moeten betalen!

Wanneer deze onzin aanmaningskosten is opgelost zijn wij tevreden

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 06 juni 2016 om 11:24 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Uw bezwaar tegen de vervolgingskosten is reeds in behandeling genomen en beoordeeld. Hier heeft u ook uitspraak over gehad. In deze reactie staat ook wat uw eventuele vervolgstappen kunnen zijn als u het niet eens bent met onze beslissing. Wij nemen deze reactie niet op als zijnde een klacht in onze klachtenprocedure.

Cannock Chase

Alle klachten die gemeld zijn door Dave1964