Klacht: Aanmaningsbrieven van onbestelde en niet ontvangen goederen

Beste.

Dit is al een 2e maal dat ik een brief ontvang van Aliaz Coopiration SIA, ivm dat ik Shin mau dieetpillen zou besteld hebben.
Ik heb nooit besteld noch heb ik ooit iets ontvangen.
Graag zou ik dit bedrijf voor de rechtbank zien verschijnen wegens fraude, gedwongen aankoop, edm.

Aanmaningen stoppen, bedrijf stuurt nooit nog iets, niet alleen naar mij maar naar iemand, daar dit bedrijf zoveel klachten heeft, dat het eigenlijk gesloten zou moeten orden.
Overigens eis ik ook schadevergoeding!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

1 jaar geleden - Geachte Sabine Moorhem, Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie. Wij hebben uw situatie onderzocht en besloten de facturen te annuleren. U kunt de aanmaningen negeren. Onze excuses voor dit ongemak. Vriendelijke groet, ShinMau Support

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

1 jaar geleden - Geachte Sabine Moorhem, Wij hebben uw reactie via onze klantenservice ontvangen. Wij hopen u klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld. Vriendelijke groet, ShinMau Support

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Sabine242