Klacht: Aanmaningen terwijl betaald is!!

op 06 juli 2017 over Garcinia Cambogia support in de categorie Gezondheidswinkels

Ik ben absoluut niet tevreden over het product. Heb netjes alles betaald en er komen steeds dreigmailtjes. Garcania cambiogia call center heeft zelfs 1 keer ingesproken op mijn voice mail met de mededeling dat er niet betaald is en dat men stappen gaat ondernemen… Ik heb dus WEL betaald en betaal geen cent meer!! Ik overweeg rechtsbijstand in te schakelen indien dit niet stopt.
Garcania camboigia geeft geen reactie op mijn mails. In de retour mails staat een bevestiging van ontvangt en een dat tickets zou aangemaakt zijn. Tevens staat er een code waarin ik de correspondentie zou kunnen volgen. Vervolgens lukt het niet om met code het ticket te openen. Bellen heeft geen zin want er is steeds een half uur wachttijd..

Als er een mail komt waarin staat dat er inderdaad alles betaald is en er geen "dreig" mails of telefoontjes meer komen met aanmaningen e.d.

Verder zal ik nooit meer iets on-line bestellen, dit was de eerste en laatste keer.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Garcinia Cambogia support

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Garcinia Cambogia support nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sems477