Klacht: Aanmaningen per post in vakantieperiodes

op 03 september 2016 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Via Klarna bij een webshop besteld.
Betalingsherinnering per mail ontvangen maar in spam terechtgekomen? Niet door mij gezien, na zoeken in mails wel.
Vervolgens sturen ze per post binnen 10 dagen en in de vakantie periode een aanmaning en een incassobureau . Niets per mail vernomen.
Ik heb gelijk na terugkomst van mijn vakantie contact gezocht met segoria via contactformulier op hun website. Geen reactie. 2 x een mail erachteraan (binnen een week)…..totaal geen reactie van hun kant.
Ik heb klarna de aanmaningskosten en de rekening betaal maar ben niet van plan om 40,00 incassokosten te betalen.

Als segoria mij meld dat ik de incassokosten a. 40,00 niet hoef te betalen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Segoria nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 06 september 2016 om 08:21 geantwoord

Geachte mevrouw De Heus,

Bedankt voor uw bericht.

Uit onze gegevens blijkt dat wij u op 05-09-2016 een e-mail hebben gestuurd met meer informatie betreffende deze bestelling.

Indien er nog iets onduidelijk is, dan kunt u altijd reageren op onze e-mail of telefonisch contact met ons opnemen. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020-8082854.

Segoria

Heeft op 06 september 2016 om 18:22 geantwoord

De oplossing = gewoon de 40,00 betalen.
En weer zat de mail van segoria in mijn ongewenste mail...heel irritant

Als ik niet op vakantie was geweest had ik de post gezien en had ik alleen de aanmaningskosten ad. 13,50 betaald en zat ik nu niet 8 dagen later met die 40,00 opgescheept.

Alle klachten die gemeld zijn door Hda