Klacht: Aanmaningen krijgen zonder contact te kunnen opnemen

op 09 oktober 2014 over Courlux International in de categorie Oplichting

Ik heb verschillende keren geprobeerd, na een “gratis” product te ontvangen, de blijkbaar bijkomende verzendkosten te betalen. Het rekeningnummer klopte niet, niemand aan de telefoon en dus maar een mail gestuurd. Tot op de dag van vandaag nog steeds geen reactie teruggekregen op mijn roep om hulp bij het betalen van kosten die niet vermeld waren.
Vandaag de dag een brief gekregen van Alektum incassobureau. De kosten zijn nu opgelopen van €3.90 tot €43.93 en deze moeten binnen 7 dagen betaald worden, anders komt er een gerechtelijke procedure die nog meer geld gaat kosten. Dus gelijk maar betaald, deze keer gelukkig wel met kloppende bankgegevens.

Ik ben tevreden als ik de €30 buitengerechtelijke kosten terugontvang. Ik vind het belachelijk hoe deze communicatie verlopen is en dat ik nooit een reactie ( behalve aanmaningen) heb teruggekregen.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Courlux International

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Courlux International nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Courlux International

5 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw,Naar aanleiding van de mail die u ons stuurt, kunnen wij u niet vinden in ons klantenbestand. Mocht het probleem nog niet opgelost zijn dan willen wij u vragen om uw postcode en/of uw lidnummer zodat wij u verder kunnen helpen. Als het probleem al verholpen is dan hopen wij dat u naar tevredenheid geholpen bent.Met vriendelijke groet, Courlux klantenservice

Courlux International

Heeft op 22 juli 2015 om 10:47 geantwoord