Klacht: aanmaningen

op 21 augustus 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ze sturen al jaren aanmaningen om een zogenaamde achterstand te betalen. En sinds een jaar weet ik ook waarom ze aanmaningen sturen, ze willen schijnbaar dat je TWEE maanden vooraf betaald! Ik heb nooit een contract getekend.Ze hebben me nu sinds een maand van de schotel gegooid.
p.s. ingangsdatum contract is niet juist om dat ik nooit een contract getekend heb!

Gewenste Oplossing:

Als ze na 12 jaar eindelijk eens stoppen met aanmaningen sturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 22 augustus 2016 om 17:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van der Wielen,

Vriendelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u aanmaningen krijgt. We willen u graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Om die reden hebben we een aantal vragen:

1) Waarom bent u het niet eens met de openstaande bedragen?
2) Wilt u het abonnement alsnog stop laten zetten? (u geeft aan dat u nooit een contract hebt ondertekend)
3) Op welk mobiel nummer bent u het best bereikbaar?

We zien uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Jaron Heiderick

Alle klachten die gemeld zijn door van der Wielen