Klacht: Aanmaningen

op 17 augustus 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vorig jaar ben ik 1 termijn vergeten van een betalingsregeling met het FNV. Dit jaar was ik ook laat met de rekening en heeft Cannock Chase zonder ingebrekestelling de termijn en rekening willen incasseren. Nu drie termijnen betaald waarvan de laatste 1 week voor de vervaldatum. Nu krijg ik brieven dat ik niet betaald heb en als ik niet binnen 48 uur betaal
(het dubbele wat ik nog verschuldigd ben) wordt er een gerechtsdeurwaarder ingeschakeld om mij te dagvaarden.

Gewenste Oplossing:

Dit is toch geen manier van werken. Cannock Chase moet leren fatsoenlijker met mensen om te gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 17 augustus 2016 om 18:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Onderstaand de mail welke wij u 15-07-2016 hebben gestuurd:

Geachte mevrouw Brits,

Uw tweede termijn betaling is ontvangen. Echter dient u zorg te dragen dat de volgende termijnen voor de afgesproken datum aan ons worden voldaan
zodat u geen aanmaning ontvangt.
Graag ontvangen wij van u het derde termijn € 73,34 voor 31-07 en laatste termijn € 73,54 voor 31-08-2016 .

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd., verblijven wij,

Met vriendelijke groet,

Mevr. Giovanna Hoogenraat

CANNOCK CHASE INCASSO
Postbus 138
2260 AC Leidschendam
Tel: 088-11 68 145
incassozakelijk@ccc.nl

IBAN: NL05DEUT0517563975
BIC: DEUTNL2N

Helaas hebben wij 04-07-2016 uw laatste betaling ontvangen.

Heeft op 18 augustus 2016 om 10:06 geantwoord

Flauwekulmail die helemaal niet gaat over waar ik over geklaagd heb.
Ik heb bewijs d.m.v een bankafschrift dat de derde betaling , wat voor hun de reden is om te dreigen met de gerechtsdeurwaarder en extra kosten , gedaan is op 23 juli 2016.

Alle klachten die gemeld zijn door Yourith