Klacht: Aanmaning van NIET bestelde tickets!

op 05 maart 2012 over Tickets4U in de categorie Kaartenverkoop

Afgelopen week krijg ik een brief van tickets4you in mijn brievenbus. Met daarin een aanmaning van 128,50 van tickets voor het boys2men concert 25 januari 2012! Als eerste heb ik nooit kaarten besteld ten tweede is dat concert al meer als een maand geleden ten derde zijn ze op hun kop gevallen als ze denken dat ik dat ga betalen!! Ik dacht ga eens Google en nu zie ik dat ik dus niet de enigste ben die dit gebeurt! Wat een rot bedrijf het zijn echt zware oplichters! Die ene ster zijn ze nog niet eens waard!

Tickets4you van het web af!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tickets4U in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tickets4U een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tickets4U

Heeft op 29 mei 2012 om 11:14 geantwoord

Omdat wij een bestelling hebben binnengekregen, heeft u wel degelijk een bestelling gedaan. Anders krijgen wij namelijk geen gegevens van u binnen in ons systeem. Wij hebben u nog meerdere herinneringen gestuurd met de vraag of u de tickets wilde betalen of annuleren. Omdat u hier nooit op heeft gereageerd, bleven de kaarten aan uw bestelling gekoppeld en hebben we de kaarten aan niemand anders kunnen verkopen. Om die reden heeft u na het evenement alsnog een aanmaning van ons ontvangen.

Heeft op 28 juni 2017 om 19:46 geantwoord

Jullie sporen niet. Krijg ik nu weer een aanmaning echt zo grappig!! Ten eerste ik betaal geen ene shit, want ik heb niks besteld. Ten tweede ook al had ik het wel besteld het is allang verjaard. Gestoorde bedrijf. Hoeveel mensen jullie wel niet proberen op te lichten. Zwaar en zwaar triest

Alle klachten die gemeld zijn door Tesjalnaj