Klacht: aanmaning van niet bestaande rekening??

op 01 april 2013 over Focum Commerce B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Ook ik heb een brief gekregen over focum commerce.
Alleen de brief van mij is afkomstig van bazuin en partners.
De aanmaning gaat over?
Dat was dus de grote vraag, daarom gebeld met de deurwaarders en die wist mij ook niet te vertellen waar het over gaat.
Ze zouden mij per post de factuur sturen waar het over gaat, want ivm bedrijfs bescherming??? kon zij het niet over de telefoon vertellen.
Nu 2 weken later heb ik nog niks ontvangen.

Ruikt heeeeel erg naar fraude!

Dat het onderzocht word of dit vaker gebeurd!
Voor mij persoonlijk hoef ik geen oplossing want ik betaal niet.
Maar zal wel fijn zijn als dit verder onderzocht word ivm toekomstige slachtoffers!
En wie weet hoeveel mensen wel betalen.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Focum Commerce B.V.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Focum Commerce B.V. over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Focum Commerce B.V. nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Focum Commerce B.V. in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Focum Commerce B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Focum Commerce B.V.

Heeft op 04 juni 2013 om 11:24 geantwoord

Focum hecht veel waarde aan goede service en betrouwbaarheid. Wij nemen elke klacht daarom bijzonder serieus.
Om uw klacht te kunnen behandelen hebben wij uw persoonsgegevens nodig. Wij hebben meerdere malen getracht via Klacht.nl contact met u op te nemen. Tot op heden hebben wij geen reactie mogen ontvangen, om die reden hebben wij de klacht afgesloten.

Indien u alsnog contact wenst kan dit door uw gegevens te sturen naar [email protected] Wij nemen dan contact met u op om tot een passende oplossing te komen.

Focum Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door zkatje