Klacht: aanmaning ontvangen terwijl er al lang een machtiging is afgegeven

op 10 juli 2012 over Tricijn in de categorie Waterschappen

Op 7 juli 2012 ontvingen wij voor ons huishouden een aanmaning voor de zuiveringsheffing 2012 vanaf 27 -2- 2012, t
Al eerder ontvingen we de gewone aanslag per 10 april 2012 en hebben toen meteen een machtiging afgegeven.
Eerlijk gezegd daar verder niet op gelet omdat er meerdere belastingen lopen over waterschappen etc. en we wonen hier net.Nu ontvangen we een aanmaning! Kennelijk is de machtiging niet in het systeem verwerkt.

Ik zou tevreden zijn als de kosten van de aanmaning niet worden gerekend en men de eigen administratie nakijkt en op orde maakt ivm de machtiging. En een gebaar voor het ongemak: tegemoetkoming voor gemaakte telefoonkosten van mijn kant voor het bellen naar 0900 2525251. Er wordt opgenomen met een automatisch, algemeen informatief bericht, en daarna wordt er gemeld dat "de lijnen te druk bezet zijn, probeert u het later nog eens".... Inmiddels al 5 keer gebeld op verschillende tijdstippen binnen de aangegeven uren, maar tevergeefs.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tricijn in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tricijn een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tricijn

Heeft op 24 juli 2012 om 15:06 geantwoord

Met mevrouw is telefonisch contact opgenomen. De aanmaningskosten zijn afgeboekt.

Alle klachten die gemeld zijn door Catherine en Maarten