Klacht: Aanmaning ontvangen geen e-mails gehad.

op 06 september 2018 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Vandaag brief vanuit Intrum ontvangen, omtrent een bestelling gedaan bij vakantieveilingen. Dit is absoluut niet het geval omdat de betreffende tickets die ze aanbieden per 2 personen worden verkocht toen ik ze bekeek, daar heb ik niets aan.

Volgens Vakantieveilingen heb ik verscheidene e-mails gehad en een SMS. Maar die kan ik nergens! (ook niet in spamfolder) terugvinden. Ook zou er een aanmaning verstuurd zijn, maar die is nergens te bekennen. En nu komt er 40 Euro bovenop het bedrag.

Deze werkwijze is voor mij onacceptabel, ik kan ook niet betalen voor iets dat ik nooit heb besteld dan wel ontvangen.

Vakantieveilingen dient deze hele bestelling ongedaan te maken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantieveilingen.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 09 september 2018 om 11:58 geantwoord

Hi Jinping,

Wat vervelend dat je onze betalingsherinneringen niet hebt ontvangen. Ik kan zien dat deze wel verstuurd zijn naar het e-mailadres dat in het account staat. Natuurlijk geven wij in de veilingtekst van tevoren al aan dat een veiling eigenlijk binnen 5 dagen betaald dient te worden. Mocht dat niet lukken, dan geven wij alsnog extra tijd om de veiling te betalen. Na ongeveer 3 tot 4 weken wordt de betaling pas uit handen gegeven aan het incassobureau. Ik raad je aan om even te controleren of het e-mailadres in het account juist is. Mocht dat niet het geval zijn, neem dan weer even contact met ons op via webcare@vakantieveilingen.nl. Dan helpen wij je graag verder.

Groetjes,

Ruby Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door hjping