Klacht: Aanmaning ondanks dat het ongevraagde pakket AANGETEKEND is teruggestuurd.

Ik heb ongevraagd een pakket á €335,00 toegestuurd gekregen. Nadat ik contact heb opgenomen met muscle extreme xxl dan toch maar besloten zelf de kosten te betalen (á €20,00!, moet naar spanje) en het pakket werd aangetekend teruggestuurd. Dit puur om er maar vanaf te zijn. Aansluitend heb ik een e-mail gestuurd met een foto van het verzend bewijs zodat daarmee het hoofdstuk ook echt afgesloten zou zijn. Nu een aantal weken later een aanmaning?? voor de onbetaalde factuur?? Is maar goed dat ik een rechtsbijstand heb voor dit soort dingen maar het is eigenlijk te gek voor woorden dat deze vorm van geldklopperij nog voorkomt! Let goed op voor pakketten van dit bedrijf want een gewaarschuwd mens telt voor twee!

De factuur ongedaan maken en de aanmaningen stoppen! De volgende brief die ik wil ontvangen is een excuus voor de door hun gemaakte fout.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 08 juli 2017 om 19:49 geantwoord

Geachte Robbin de Moel,

Hartelijk dank voor uw e-mail en onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben het pakket getraceerd en is in inmiddels aangekomen in het land van bestemming (Estland). https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx#/track/3SKAAG8407895/EE/10001
De factuur is door ons geannuleerd en u kunt de aanmaning als niet verzonden beschouwen.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

Muscle Extreme support

Alle klachten die gemeld zijn door Robbin1