Klacht: Aanmaning om een geanuleerd ticket

op 16 augustus 2016 over Vlucht24.nl in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond ,

Wij hadden op 4 maart een ticket geboekt voor mijn schoonouders van Düsseldorf naar mashad. 1 week voor de vlucht werd de vlucht veranderd waardoor wij het gingen annuleren. Vervolgens hebben wij na heel veel moeite en geld terug gekregen en een bevestiging van de annulering. Nu krijgen wij steeds een mail dat wij de ticket moeten gaan betalen. Wij hebben vandaag een aanmaning per mail ontvangen dat we de ticket moet betalen. Is dit een beetje krom?

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik geen aanmaning meer ga krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vlucht24.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Mehdi0904