Klacht: aanmaning na meer dan 1 jaar

op 14 september 2017 over Buy 2 Fly in de categorie Spaarprogramma's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 13/9/17 een telefoon en mail gehad van een incassoburo. Hierbij krijg ik max. 36u de tijd om 190€ te storten. Dit gaat over een inschrijving van augustus 2016. Hier vooraf heb ik geen telefoon gehad noch mail, noch aangetekend schrijven voor het overmaken van de tegoede betaling. Bij het opzoeken van dit alles zie ik zelf in november 2016 dat ik 2x voor buy2fly heb betaald. telkens een bedrag van 69€ en dat x2.

Gewenste Oplossing:

Ik zal maar tevreden zijn dat ze mij nu maar een terugstorting doen van mijn tevele betaling toen. Als zij kunnen een incassoburo naar mij laten bellen met de dreiging dat ze al genoeg tijd in mij hebben gestoken, kunnen ze mij nu de helft (waar ik recht op heb) terug betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Buy 2 Fly

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Buy 2 Fly nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Petie