Klacht: Aanmaning na 15 jaar

op 10 april 2020 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Ik ontving een aanmaning van t incassobureau van canaldigitaal over een rekening van 20.7.2005 !!! Hoofdsom was betaald maar volgens hun waren daar rente in incasso kosten bijgekomen van 40,32
Daar de nota als datum 2005 heeft dacht ik dat dit een abuis was. Maar het incassobureau zegt van niet en dat ik deze kosten nog moet betalen. (! Na 15 jaar ) uitgelegd dat dit na zo lange periode niet meer na te gaan is, ook omdat ik mijn administratie maar 10 jaar bewaar. Wettelijk gezien mag het ook niet wat hun doen, maar daar hebben ze lak aan.

Dat deze kosten teruggedraaid worden

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 10 april 2020 om 15:10 geantwoord

Geachte mevrouw Audenaert,

Volgens mijn gegevens is dit niet een achterstand van 15 jaar geleden, maar van 2 jaar geleden. U weigerde toen te betalen voor uw abonnement, waardoor u uiteindelijk doorgezet bent naar het incassobureau.
Ik raad u aan voor verdere vragen informatie op te vragen bij het incassobureau zelf.

Paul
Webcareteam Canal Digitaal

Heeft op 10 april 2020 om 15:30 geantwoord

In de aanmaning staat duidelijk een factuur datum van 20.7.2005. Ik denk dat u uw administratie niet op orde heeft.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelavzon