Klacht: aanmaning inkasso unie

op 02 juli 2012 over Readers Digest Nederland in de categorie Magazines

Vorig jaar 2 brieven gekregen van Das en inkasso unie of ik betalen wil naar aanleiding van een bestelling. Dit blijkt na controle allang betaald te zijn. Het ging om 3 producten 2 mbt een kennismaking dus 2 x 4.95, dit betaald, is het nu opeens 29.90??? en 1 van 74.85 wat dus ook allang was betaald. Dit bewijs heb ik gemaild naar de inkasso’s en het was opgelost.Nu na bijna een jaar een brief gekregen van inkasso unie of ik maar binnen 5 dagen 219.05 euro wil betalen. Dit nadat ik vorig jaar al bewijzen en al opgestuurd had. Nu net nog gekeken of ik nog in kan loggen bij rd dat lukt dus nog. En daar staat 0 euro te betalen bij saldo/bestelling of betalingen. Net nog gebelt met rd en natuurlijk kan ze mij niet helpen..heeft ze nog nooit gekunt vindt dit een slechte zaak! Ik moet maar weer bellen met inkassounie. Dat net gedaan helaas ze hebben het vandaag te druk of ik morgen maar terug wilbellen. Ik heb zo’n vermoeden dat er meer mensen bellen ivm rd.

Dat dit eindelijk eens op houdt. Ik heb alles al bewezen laten zij de boekhouding eens goed op orde brengen. En een tip "Met 1 inkasso bureau werken"dit voorkomt bij hun een rommeltje.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Readers Digest Nederland in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Readers Digest Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Readers Digest Nederland

Heeft op 03 juli 2012 om 14:59 geantwoord

U heeft een privebericht ontvangen.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Readers Digest Nederland beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door jean47