Klacht: Aanmaning en incasso

op 04 juli 2012 over Readers Digest Nederland in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg telkens een aanmaning als ik toch binnen de vastgestelde tijd mijn boeken terugstuur. RD heeft nochtans beloofd geen boeken meer te sturen. Helaas moet ik telkens weer naar het postkantoor (niet in de buurt) en echt geen tijd om me daarmee bezig te houden. Krijg ik ook een vergoeding voor al die moeite die ik telkens moet doen, oa. bewijzen dat ik wel in orde ben, advocaat om van dat incasso-gedoe af te geraken, e.d.? Gouden tip: Word aub professioneel!

Gewenste Oplossing:

Een vergoeding voor al de nodeloze tijd die ik erin steek, hetzelfde bedrag als het incassobureau wat niks moet doen, alleen maar innen. En als ze beloven u uit te schrijven, dat ook daadwerkelijk te doen!!!

Ik kan geen ster geven bij "oplossing", ook dit is een foutje in het systeem van RD.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Readers Digest Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Readers Digest Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Readers Digest Nederland

Heeft op 09 juli 2012 om 12:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

U heeft een privebericht ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door PetersK