Klacht: Aanmaning door KCF Credit Managment

[email protected] op 18 februari 2021 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Op 15-01-2021 is er een expansievat vervangen, Top geregeld het lijkt mij dan ook hier van een nota te ontvangen maar helaas is dit niet het geval geweest. Op 16-02-2021 een herinnering binnen gekregen om de nota alsnog te vol doen maar de BRIEF was gedateerd op 09-02-2021, Door de sneeuw en toebehoren was de post vertraagd.(KAN GEBEUREN) dus op 16-02-2021 direct de nota voldaan. Maar wat gebeurt er op 18-02-2021 EEN ZEER AGRESSIEVE BRIEF VAN HET KCF gedateerd op 16-02-2021 . Gebeld met Breman doorkies nummer 3 en wat zegt de ingesproken dame we hebben het druk bel op een later tijdstip terug of mail. Hoezo KLANTVRIENDELIJK. Sta op het punt om mijn contract bij Breman op te zeggen ,sta al 40 jaar in het bestand maar nu ben ik zo teleur gesteld De manier van communiceren is ver te zoeken.

A; DE manier om zeer AGRESSIEVE bieven te versturen te stoppen en/of zorgen dat de nota op tijd wordt verstuurd. B; Ik begrijp dat er bij aanname nieuwe klanten meer telefonisten zitten of van huidige klanten te woord willen staan. Maar ik ADVISEER U ZET BIJ AFZEGGINGEN EN OF PROBLEEM TELEFOONTJES MEERDERE TELEFONISTEN NEER ,niet laten mailen ,Sta klanten met klachten gewoon te woord want die lijkt je kwijt te raken en dat is niet goed voor het imago. Men kan beter op een verjaardag positief over je praten dan negatief. Zorg ervoor dat de klant die je binnen hebt ook bij je blijft.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Breman Installatiegroep over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]