Klacht: aanmaning cjib

op 21 januari 2014 over CJIB in de categorie Incassobureaus

Heb enige tijd geleden 2 beschikkingen ontvangen van het CJIB.

Een beschikking voor het parkeren zonder parkeerschijf.
Een beschikking voor het niet hebben van een vereiste verzekering.

Bij de eerste beschikking stond nergens in de straat aangegeven dat er met een blauwe parkeerschijf geparkeerd diende te worden. Ze waren met de weg bezig en alles lag eigenlijk open. Ik heb een foto gemaakt van het begin van de straat, waar geen bord staat voor deze blauwe schijf ruimte. Er is bezwaar gemaakt binnen de gestelde termijn.

Bij de tweede beschikking heb ik een auto ongeluk gehad op 26 oktober 2012. De auto is total loss verklaard en naar een sloop bedrijf gesleept. De auto heeft continue op het terrein, binnen de hekken (dus van de openbare weg)gestaan, totdat iemand het heeft opgekocht. In principe is de garagehouder verplicht het wrak op de site te plaatsen, deze heeft dat naar eigen zeggen gedaan maar de auto heeft daar bijna 2 maanden op het terrein gestaan voordat het opgehaald werd. Ik heb toestemming gegeven om het wrak direct op te laten halen. Immers kon ik niets meer met het wrak.

Ik wil dat beide beschikkingen worden ingetrokken.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CJIB

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CJIB over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CJIB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kamps1969