Klacht: aanmaning betreffende niet betalen van rekening

op 06 augustus 2017 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

Geachte Heer/Mevrouw In de periode van 17-19 Juni heb ik via internet Muscle Extreme XXL besteld en gelijk via mijn creditcard het te betalen bedrag van € 139,00 betaald. Tot mijn verbazing krijg ik op 31 juli een aanmaning van deze bestelde en te laat geleverde pillen van € 151,00 euro met de mededeling dat er reeds een eerdere waarschuwing is geweest van deze factuur, welke mij onbekend is. De factuur is gelijk bij bestelling betaald en verzoek U daarom dan ook vriendelijk maar dringend de aanmaning te vernietigen. Ik stel geen prijs op verdere toezendingen van enigerlei product.

Ik ben pas tevreden als de aanmaning in zijn geheel komt te vervallen en ik geen leveringen van welke aard dan ook meer zal ontvangen.
Betaling d.d. 19-06-2917 tlv creditkrt 41348890033 naar 35314369001

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 08 augustus 2017 om 06:07 geantwoord

Geachte heer Kleefstra,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben op 17 juni 2016 een bestelling van u ontvangen. Deze bestelling met factuurnummer 401406951 is op 19 juni 2017 verzonden naar het tijdens de bestelling opgegeven adres. Hiervoor mochten wij ook een betaling van u ontvangen.

Bij deze bestelling heeft u zich aangemeld voor ons abonnementsprogramma, waardoor wij u op 10 juli 2017 een tweede pakket naar u hebben verzonden (factuurnummer 401412828). Daarna is er een derde pakket naar u verzonden op 31 juli 2017 (factuurnummer 401417915).

Wij begrijpen uit uw bericht dat u het eerste pakket niet heeft ontvangen?

Wij horen graag van u.
De leveringen zijn per direct stopgezet.

Muscle Extreme support

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

4 maanden geleden - De klacht is per abuis op opgelost komen te staan. Wij kijken uit naar uw reactie.

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

2 maanden geleden - Geachte heer Kleefstra, Onze klantenservice heeft u op 9 augustus 2017 geïnformeerd de facturen te hebben ingetrokken. Wij hopen dat uw klacht hiermee is opgelost. Met vriendelijke groet, Muscle Extreme support

Alle klachten die gemeld zijn door Kleefstra