Klacht: aanmaning aan minderjarige

op 10 september 2018 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik krijg via het incassoburo van vakantieveiling een aanmaning welke met een week betaald diende te zijn. Mijn zoon 15 jr had samen met zij vriendinnetje 2 kkatjes besteld. Raar dat niet geontroleerd is of iemand minderjarig is. Er is ook geen contac geweest met een betaalverzoek. Nu dient er ruim 40 euro aan aanmaankosten betaald te worden

graag zie ik de kosten teruggestort

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 11 september 2018 om 11:42 geantwoord

Hi Hanave,

Minderjarige mogen geen account bij ons hebben. Je dient je geboortedatum in te voeren tijdens het registratieproces. Als je zoon daadwerkelijk met zijn gegevens een account heeft aangemaakt en hij blijkt minderjarig te zijn, dan zullen wij de veiling annuleren in ons systeem en in het systeem van het incassobureau.

Wij sturen wel meerdere herinneringen alvorens wij het uit handen geven aan het incassobureau. De herinneringen worden naar het e-mailadres verstuurd die hij zelf heeft opgegeven. Stuur je ons snel even een mailtje met een kopie van zijn ID-kaart? Hier hoeft alleen zijn naam en geboortedatum op zichtbaar te zijn. Vergeet ook niet zijn ordernummer en e-mailadres mee te sturen.

E-mailadres: webcare@vakantieveilingen.nl

Groetjes,
Daley

Alle klachten die gemeld zijn door Hanave