Klacht: Aanmaning

Sh. Smit op 06 april 2018 over Tickets4U in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zie op dat 30 maart 2018 door P. de Lange het zelfde is overkomen.
Nl. het volgende, in maart kreeg ik een aanmaning van tickets4U dat ik
maar even 512,50 moest overmaken voor 6 kaarten voor Hard Bass.

Telefonisch contact opgenomen en uitgelegd hoe en wat en er werd
gezegd dat het wel een misverstand zou zijn en dat ik even een mail moest
sturen naar [email protected] .
Zo gezegd zo gedaan.
Echter na meerdere mail contact met H. Geveke blijft hijzij bij zijn standpunt.

Gevraagd om mij bewijs te leveren, krijg ik het volgende:

Weer mail contact gehad en gevraagd of hij mij duidelijk kan aantonen dat dit van mij afkomstig is.
Heb namelijk helemaal geen tickets besteld of ontvangen.
Dit zou gaan om Tickets4U (ordernummer 120396.0001)
klantnummer: 120396

Helaas kreeg ik dit als antwoord terug.
Ik heb u voldoende bewijs gegeven.
En als u dat anders ziet kunt u ons dagvaarden en willen wij dezelfde bewijsstukken met alle liefde bij het kantongerecht van Zaandam komen tonen hoor.
Dan mag de rechter zijn oordeel vellen over deze kwestie.
De verliezer betaald dan alle kosten voor de gang naar de Rechtsbank.

Graag zou ik uw hulp willen vragen bij het oplossen van deze vreemde gang van zaken door
Tickets4U.

Gewenste Oplossing:

Als dit opgelost wordt en dat ik niet hoef te betalen voor iets wat ik ook niet besteld heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tickets4U

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tickets4U nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door