Klacht: Aanmaning

op 26 augustus 2016 over Alektum incasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb de fat killer ontvangen maar de zelfde dag weer retour gedaan op de aangeven retour adres factuur isR401084357 bij de bruna datum 28-07-2016 tijd14:29 ik heb de bon nog mijn naam is maira bergs op de barkasstraat 92 1086 vj amsterdam.

Dat jullie het pakt in goede ontvangst hebben ontvangen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Alektum incasso over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Alektum incasso in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Alektum incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alektum incasso

Heeft op 29 augustus 2016 om 08:15 geantwoord

Geachte M. Bergs,

Alektum incasso doet al geruime tijd geen zaken meer met FatKiller. Wij hebben u ook nooit aangeschreven. Wij verzoeken u met klem om duidelijk aan te geven dat uw klacht gaat om het bedrijf FatKiller. U heeft nu gekozen voor het plaatsen van een klacht over Alektum incasso terwijl de inhoud van uw klacht duidelijk naar Fat Killer verwijst. Het is ons dan ook geheel onduidelijk waarom u een klacht over Fatkiller bij Alektum incasso neerlegd. Een klacht over Alektum incasso kan alleen in behandeling worden genomen nadat Alektum incasso u heeft geinformeerd over een uitstaande factuur, hetzij per telefoon, hetzij per brief of email. Daar is hier geen sprake van. Mocht het u niet duidelijk zijn hoe dit aan te geven op de website klacht.nl, adviseren wij u contact op te nemen met klacht.nl via de volgende contact pagina :

Met betrekking tot een oplossing hierin, adviseren wij u om gebruik te maken van de contact informatie op de factuur van Fat Killer zelf.

Alektum incasso B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Rivano24