Klacht: Aanmaning

op 16 augustus 2016 over wml limburg in de categorie Waterleidingbedrijf

Ik krijg van WMl een brief, met als titel laatste aanmaning. Hier staat in dat ik niet op tijd betaald heb. Maar vreemd daar ik geen digitale nota van hen heb ontvangen. Hier brengen ze 15 euro kosten voor in rekening. Naar de klantenservice gebeld van hun en mijn verhaal gedaan. En ook mede gedeeld dat ik de 15 euro aanmaningskosten niet ga betalen. Moet wel zeggen dat dit wel de eerste keer is dat ze zo een brief sturen. Normaal betaal ik altijd mijn nota’s op tijd. Denk dat de fout bij hun ligt, dat ze verzuimt zijn om een digitale nota te sturen. En ben echt laaiend met een brief met laatste aanmaning. Zo ga je niet met klanten om.

Ik ben tevreden als ze mij een sorry sturen voor deze brief. Per mail of per post.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar wml limburg over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door wml limburg in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Roger38

7 maanden geleden - Vandaag werd er contact met mij opgenomen, door een medewerker van WMl. Om bovenstaande klacht te bespreken. De medewerker was erg vriendelijk, meegand en dacht in oplossingen om in de toekomst dit niet meer te laten gebeuren. Oplossing is nu dat ik per maand ga betalen via automatische incasso en niet meer per kwartaal met digitale factuur. Ben erg te spreken over de afhandeling. Tevens hebben ze vandaag nog 1 keer een digitale factuur gestuurd om te kijken of het aan mail adres ligt. Maar deze is gek genoeg wel aangekomen. Maar goed het is opgelost. Compliment voor afhandeling klantenservice wml (carin mestrom)

Reactie van de melder van de klacht Roger38

Bericht van wml limburg

7 maanden geleden - Geachte heer Jongen, Het doet ons een genoegen dat u tevreden bent met de geboden oplossing. We beschouwen uw klacht als afgehandeld. Afdeling Klantenservice WML Klachtenafhandeling

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat wml limburg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

wml limburg

Heeft op 01 september 2016 om 16:06 geantwoord