Klacht: aanmaning

op 01 juli 2016 over Fatkiller in de categorie Zorghulpmiddelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 24-5-2016 een pakketje inderdaad ontvangen, en ik heb het ook weer teruggestuurd. Het pakketje heb ik op 24-5-2016 weer retour gedaan.
Ik heb de retourbonnetjes hier thuis nog liggen, ik zou niet weten waar het spul is. Ik had het veel te laat ontvangen, daarom ben ik met wat anders gestart. Als ik U was zou ik eens goed kijken of het daar ergens kwijt is geraakt! Het terug sturen koste mij nog eens 13 euro. En nu ontvang ik steeds een aanmaning van jullie, dat vind ik nergens op slaan. Ik vind het super slecht van jullie!!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik bestel vanaf nu ook niks meer bij jullie firma!! Ik ben zeer ontevreden!!! En ik wens zeker antwoord van jullie als jullie het gevonden hebben, of vraag maar eens zelf na bij post NL!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fatkiller

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fatkiller nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerda Baltessen