Klacht: Aanmaning

op 05 juni 2016 over Alektum incasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb vandaag 4 juni een aanmaning ontvangen om een factuur te betalen.
Het gaat om factuur R400918152.

Het factuurbedrag ad. € 21,– is niet correct en ik heb daar een tijdje geleden u een email gestuurd voor een nieuwe factuur.

Daaro kreeg ik antwoord dat mijn klacht zou worden behandeld en ik zou nader bericht krijgen!

Ik heb nooit een bericht meer ontvangen maar wel deze aanmaning!

Verzoek: zoek eerst uit n.a.v. mijn email of de factuur wel correct is, stuur mij dan zsm bericht.!

Vr. groet,

E. Pattiwael
Oldehove

Als ik een herziene factuur ontvang en deze aanmaning wordt vernietigd!!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Alektum incasso over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Alektum incasso in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Alektum incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alektum incasso

Heeft op 06 juni 2016 om 09:18 geantwoord

Geachte EWF Pattiwael,

Alektum incasso heeft geen dossier in behandeling op het adres, telefoon nummer, factuur nummer, of tenaamstelling die u vermeld. U heeft ook geen dossier/debiteur nummer vermeld. Als u door Alektum incasso wordt aangeschreven staat deze vermeld.

U heeft aangegeven een klacht over Alektum incasso B.V. te hebben, dit achten wij pas mogelijk nadat wij u aanschrijven en/of telefonisch contact met u hebben gehad.

Wij verzoeken u dan ook zelf contact op te nemen met het bedrijf in kwestie. U treft de contact informatie naar wij aannemen, op de factuur aan.

Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd,

Alektum incasso B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door EWF Pattiwael