Klacht: Aanmaning

op 06 augustus 2014 over Online Product Service in de categorie Algemeen

Ik heb een aanmaning ontvangen van € 11,90,maar ben het daar niet mee eens.Ik heb een factuur ontvangen,met een totaalbedrag van € 3,90,en heb deze op 02-06-2014 betaald.Ook heb ik me direct afgemeld als lid,en niets meer ontvangen.Wel een bevestiging van afmelden.
Hoop spoedig van u te horen.

M.v.g. Mevr Lourens
Klantnummer 42511
Factuurnummer 99999502230

Intrekken van de aanmaning

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online Product Service

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Product Service over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online Product Service nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Online Product Service in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Product Service een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Product Service

Heeft op 02 juni 2017 om 13:50 geantwoord

Beste,

We hebben reeds al contact met u gehad.

U bent afgemeld van onze service en ontvangt ook sindsdien geen zendingen meer. Er staat ook geen bedrag meer open, dus vanaf heden gaat er ook geen bedrag van uw bankrekening nummer af.

Heeft u nog vragen, kunt u ons altijd mailen op het e-mailadres: [email protected]
Wij proberen u dan tijdig een reactie te geven.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Jasmijn
Klantenservice Online Product Service