Klacht: Aankoop van Google geretourneerd

op 12 juli 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 producten van Google geroutineerd, status van beide pakketten is nog steeds het zelfde.

07-07-2016
Het Pakket is ingeleverd in het Kiala Punt en zal naar het sorteercentrum van Kiala verzonden worden

Het gaat om een flink bedrag wat terug gestort moet worden voor mijn vakantie 25 juli.

Ik had een laptop nodig voor mijn werk heb nu een ander wat ik van mijn vakantie geld heb gekocht (product van Google is defect ) vandaar.
Had echter wel verwacht het gene wat ik heb geroutineerd nu wel onderweg zou zijn.

Gewenste Oplossing:

Dat het optijd aankomt bij Google

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stanleyheijden