Klacht: Aankoop tickets

op 22 augustus 2017 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb via deze site tickets aangekocht en moest van ‘evi de vries’ de tickets via jullie betalen. Echter heb ik nooit deze tickets ontvangen…

De persoon in kwestie die opgelicht heeft moet aangesproken worden en ik zou graag mijn geld terug gestort krijgen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 23 augustus 2017 om 09:12 geantwoord

Bericht van docdata payments

1 maand geleden - Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Wij hebben de klant informatie gegeven over de contactgegevens van de desbetreffende webshop zodat de webwinkel rechtstreeks benaderd kan worden en de eventuele machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door .lau.