Klacht: aankoop Pers Gabbe niet volledig vergoed na retour

op 08 augustus 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik kocht een Pers van € 599,00 + een namaakvacht van € 29,95. Totaal € 628,95. Tijdens afrekenen zag ik dat ik op de kleden een korting kreeg van € 62.61. Ik betaalde dus voor de kleden € 566,34. De volgende dag bracht ik ze retour met kassabon. Wat schetst mijn verbazing dat ik mijn aankoop bedrag niet geheel terugkreeg, € 60,00 kreeg ik niet terug. Wel als ik het hele bedrag op een pasje liet zetten. Dan verloor ik die € 60,00 niet. Ik vond het zo onterecht dat ik mijn geld niet volledig terug kreeg, dat ik uiteindelijk het bedrag op het Ikea pasje liet zetten. Ik heb toen een ander kleed meegenomen en betaald via het pasje, maar ook dat stond niet bij de rest in mijn huis en bracht het terug. Daarvoor kreeg ik opnieuw een pasje. Het zit mij erg dwars dat ik mijn geld niet volledig terugkreeg en zo gedwongen werd het geld op pasjes te laten zetten.

Ik zou graag mijn pasjes die me min of meer opgedrongen zijn willen inwisselen voor teruggave op mijn bankrekening.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bimota