Klacht: Aankoop online van A.V.G.Niets ontvangen .Telefonisch niet bereikbaar

op 03 juni 2017 over AVG Nederland in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,

Bij aankoop (vernieuwing) van A.V.G.
aan  [email protected] Betaald voor update , maar niets ontvangen
De datum :24/04/2017  is gestort  48.18 Euro Mijn Referentie nummer van stortingsbewijs:  REF. : 090188244M075 Banrekeninghouder :Global Collect BV Fortis Bank 
Rek . nr.:001-3857685-71
Stad :Brussel IBAN :BE490011385768571 SWIFT/BIC–code :GEBABEBB
Mijn bestelnummer:702-0468470  Gelieve de code voor A.V.G. te sturen naar :[email protected]
Adres :Robert Moonen
          Gerhagenstraat 46             3980 Tessenderlo             België             Tel:0486 20 73 23   
Met vriendelijke groeten Robert.

N.B. drie maal Verzonden met Windows Mail

Gewenste Oplossing:

Beste,
Na al wat ik gedaan heb om deze firma te bereiken telefoons( nummers die niet bestaan volgens betalende telefoondiensten ) , mails , opzoekingen in België firma in Opglabeek die niet bestaat op gewoon telefoonnummer een FAX . aangesloten .
Vindt ik dat ik wel recht heb op excuses van deze firma .
Zeker het geld dat zij van mij ontvangen hebben terug te geven.
Of op mijn E-mail de CODE nummers voor het A.V.G. programma te sturen ,
Dan zou ik misschien terug vertrouwen krijgen in A.V.G. ..

Met vriendelijke groeten
Robert

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVG Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVG Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]