Klacht: aankoop keramisch kookmes

op 22 januari 2014 over Marskramer in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na aankoop van het keramisch kookmes ca, 4 weken (merk Amazing blade professional Ceramic)snij ik een stuk jonge kaas, en spontaan breekt het heft van het mes af.Dus geen oneigenlijk gebruik.
vervlgs.terug naar de winkel aan de vuurplaat rotterdam, en de verkoopster zegt, ik kan niets meer doen zonder bon.
mes contant betaald. prijs €9,95. kan u het niet opsturen naar de leverancier ? nee dit is niet mogelijk. Ik ben heel teleurgesteld in de service van Marskramer

Gewenste Oplossing:

Een ander mes, of mijn aankoopbedrag terug.
Een teleurgestelde klant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marskramer

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Marskramer over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marskramer nog niet in behandeling is genomen.

Marskramer

Heeft op 24 februari 2014 om 13:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de klacht met de klant naar tevredenheid opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Marskramer in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Marskramer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jonh1762