Klacht: Aanhoudende klacht bij gebruik

op 27 januari 2013 over studentmobiel in de categorie Telecomwinkels

Het begon al direct na aankoop. Telkens als ik de telefoon gebruikte viel hij uit. Midden in een telefoongesprek of in een smsje, het maakte niet uit. Na dit een tijdje (3maanden) aangekeken te hebben, heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Studentmobiel. Daar werd ik uiterst beroerd te woord gestaan en ik moest hem maar opsturen. Ik had 2 opties: of naar Dynafix(6weken) of naar het eigen reparatiecenter(8weken). Keuze makkelijk gemaakt, liever mijn telefoon 6 weken kwijt dan 8 ookal had ik hem pas net! Ik kon hem naar Ricom-Repairs (officieel Samsung service punt) in Schiedam brengen en zij zouden het verder regelen. Uiteindelijk heb ik mijn telefoon teruggekregen maar hij bleef uitvallen, minder vaak, maar hij bleef uitvallen. De frequentie was nu verminderd van een paar keer op een dag naar een paar keer in de week. Dit ging een tijdje zo door tot hij weer frequenter ging uitvallen en uiteindelijk in Oktober helemaal een eigen leven ging leiden. Ook al raakte ik de telefoon niet aan ging het beeldscherm spontaan aan, kwamen de telefoonopties op, schakelde hij zichzelf uit en aan, zodra sim code was ingetoetst viel hij weer uit etc. Kortom niet meer te gebruiken! De telefoon weer naar Ricom-Repairs gebracht aangezien ik hem van studentmobiel voor reparatie moest optsturen. Na een maand kreeg ik mijn telefoon weer terug en eenmaal thuis met een opgeladen accu, hetzelfde verhaal! Kon ik weer terug en weer mijn telefoon opsturen! Nu heb ik hem dan eindelijk weer terug maar nu valt hij toch nog steeds uit een paar keer op een dag tijdens gebruik. Ik ben dus weer terug bij af…
Vandaar dat ik de klantenservice van Studentmobiel toch nog maar een kans heb gegeven en dit keer wel goed te woord werd gestaan door Brenda. Zij vertelde mij dat ik hem nu maar een keer op moest sturen naar het eigen reparatiecenter omdat Studentmobiel geen zaken meer doet met Dynafix en dan konden ze daar kijken wat er aan de hand is. Toen ik aangaf het belachelijk te vinden mijn telefoon voor de 4e keer op te moeten sturen is zij wat gaan navragen en moest ik Dynafix bellen voor een omruilverzoek. Dynafix werkte hier niet aan mee en uiteindelijk moest ik hem nu maar naar het kantoor van Studentmobiel sturen en daar zouden mijn problemen dan verder worden afgehandeld.

Na een dag kreeg ik een standaardmailtje met daarin het bericht dat mijn telefoon toch naar reparatiecentre is gestuurd. Maar verder geen antwoord op mijn meegezonden brief met daarin dezelfde context als hierboven en in ieder geval een compensatie voor de verzendkosten en een passende reactie op mijn klacht binnen 10 werkdagen.
Dit was eind december en tot op heden nog steeds geen reactie van Studentmobiel vernomen. Begin januari nog gemaild wanneer ik een reactie kon verwachten maar, toen claimde men mijn aangetekende brief niet te hebben ontvangen. Heel vreemd aangezien deze in dezelfde verpakking zat als mijn telefoon maar deze wel doorgestuurd kon worden naar het servicecentre. Toen nogmaals de brief per e-mail toegezonden en een ontvangstbevestiging gekregen (10 dagen geleden).

Ten eerste een inhoudelijke reactie van Studentmobiel.
Ten tweede op zijn minst een vergoeding voor de verzendkosten.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar studentmobiel over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door studentmobiel in behandeling genomen

Bericht van studentmobiel

4 jaren geleden - Beste Joyce, Ten eerste excuses bieden wij onze excuses aan voor het niet beantwoorden van uw aangetekende brief, deze brief is klaarblijkelijk helaas niet bij de goede afdeling terecht gekomen. Wij betreuren het dat de klachten van uw toestel tot op heden nog niet zijn opgelost. Zo heeft u inderdaad recht op twee jaar fabrieksgarantie en een goedwerkend product. Wij willen de problemen omtrent uw toestel graag voor u oplossen maar hebben hiervoor wel tijdig uw toestel nodig.Zou u deze nogmaals aan ons kunnen toesturen (nieuwstraat 16 B, 2266AD te Leidschendam). Wij vragen onze klanten altijd dit aangetekend en verzekerd naar ons toe te sturen met een duidelijke klachtenomschrijving. Wij zullen deze verzendkosten aan u vergoeden. Dit bedrag (8.05) zullen wij nadat wij het toestel hebben ontvangen aan u vergoeden. Met vriendelijke groet, Aftersales Studentmobiel.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat studentmobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

studentmobiel

Heeft op 28 januari 2013 om 10:46 geantwoord

klant inmiddels benaderd om probleem op een goede manier op te lossen

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van studentmobiel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Joyce92