Klacht: Aangetekende post

op 09 mei 2016 over Sunparks in de categorie Vakantieparken

wij waren een midweek( 2 mei t/m 6 mei in sunparks Kempense meren. Maandagmiddag kwam ik erachter dat ik mijn medicatie vergeten was. Mijn moeder heeft mijn medicatie aangetekend opgestuurd. Ik moest van de receptie duidelijk op de envelop vermelden dat het naar de receptie moest en niet naar de postkamer. Huisnummer en mijn naam. Echter mijn aangetekende brief is vrijdag bezorgd maar is retour gegaan omdat er niemand. Dit betekend dat mijn medicatie bij de postkamer is aangeboden want de receptie is 24 uur bemand. Vandaag maandag 9 mei wordt er een 2 e poging gedaan. Dit kan toch niet ik ben dus verkeerd voorgelicht door de receptie. Medicatie was zeer belangrijk voor mij en heeft zeker invloed gehad op mijn vakantie.

Ik verwacht goed voorgelicht te worden door de receptie dat is dus niet gebeurt.
Aangezien dit zeker invloed heeft gehad op mijn vakantie zou het fijn zijn een waardebon te krijgen zodat ik volgend jaar nogmaals heen kan zonder aan mijn medicatie te moeten denken en continu naar de receptie moet om te kijken of het aangekomen is.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunparks over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sunparks in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sunparks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sunparks

Heeft op 09 mei 2016 om 14:44 geantwoord

Heeft op 09 mei 2016 om 17:22 geantwoord

Ik vind het wel een hele makkelijke oplossing. Vanaf woensdag meerdere keren per dag naar de receptie, veel bellen met me moeder in Nederland omdat WiFi super slecht was. Moest ik steeds bellen zodat me moeder het Track en Tracenummer kon bekijken. Het heeft behoorlijk invloed gehad op mijn vakantie. Veel bel kosten vrijdag langer gebleven in de hoop dat ik de medicijnen nog kreeg we zouden het weekend naar vrienden gaan vanuit Belgie dit niet gedaan omdat ik anders weer 2 dagen geen medicatie zou hebben. Dus naar huis gegaan.
Ik hoop dat jullie met een betere oplossing komen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam Zwart