Klacht: Aanbiedingen.

op 07 juni 2016 over Trekpleister in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vind het heel apart dat er in de folder een artikel staat in dit geval de airfryer en als je dan s morgens in de winkel komt blijkt dat er maar 2 zijn.
En dit was niet alleen in het filiaal op de de Oosterhout maar overal heb ik gehoord.
Ik vind dit niet kloppen als je iets in een krantje zet weet je van te voren dat er mensen opa komen dus moet je zorgen dat er voldoende voorraad is en anders mensen niet blij maken met dit soort lokkertjes.
Erg slechte service.

Gewenste Oplossing:

Geen idee wat hier aan te doen is.
Laat voortaan mensen hun naam en adres opschrijven zodat ze nageleverd kunnen worden.
Zou wel zo netjes zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trekpleister

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trekpleister nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Marre