Klacht: Aanbieding voor korting nadat je dit per Internet besteld hebt.

op 21 augustus 2016 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op zaterdagavond om 23.28 mijn life services van TomTom verlengd. Dit kost 49,95
Bij het betalen staat er standaard een vinkje dat je op de hoogte kan worden gehouden van aanbiedingen en acties.
Ik heb dat vinkje laten staan en betaald.
8 uur later op zondag ochtend om half 8 krijg ik een email van TomTom dat ik omdat ik dat vinkje heb laten staat een korting van 10 euro op de life service krijg.
D.w.z. 39,95 in plaats van 49,95.
Komt het bij TomTom vaker voor dat je een aanbieding van een product krijgt als je net het product net gekocht hebt?

Gewenste Oplossing:

Ik zou deze korting alsnog van TomTom willen ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Pim v H

1 jaar geleden - Op maandag 22-8-2016 heb ik van TomTom een mail gekregen dat ze het kruisen van de aanbieding en mijn betaling betreuren. De afdeling Customer Relations heeft de klacht opgepakt en mij een voorstel gedaan om de aangeboden korting alsnog toe te passen. Ik heb het directe contact en de adequate behandeling van TomTom uitermate prettig ervaren en het is tot volle tevredenheid opgelost. Een dikke pluim voor TomTom!

Alle klachten die gemeld zijn door Pim v H