Klacht: aanbieding via telefoon

op 16 juli 2012 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

2 weken geleden werden wij gebeld met een aanbieding voor een nieuwe HD kast. We hebben toen aangegeven dat we eerst wilden overleggen. We zouden binnen een uur worden teruggebeld. We hebben een en ander nagekeken en hebben nog enkele vragen over de aanbieding. Helaas zijn we nooit teruggebeld! We zitten in het buitenland momenteel en kunnen dus niet bellen, maar internet is ook geen optie. De vorige keer kregen we eindelijk antwoord via mail en toen bleek de aanbieding nét te zijn afgelopen! We hebben (voor de zekerheid) toch maar weer een mail gestuurd)

Telefonisch contact over:
Als de aanbieding nog geldt, weten wat de aanbieding precies inhoudt (welk type kast e.d.) en dan akkoord gaan (of niet).

Bericht van Canaldigitaal

5 jaren geleden - Beste, Wij zullen spoedig telefonisch contact met u opnemen over een aanbieding. Met vriendelijke groet, Webcare Team CanalDigitaal

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 23 juli 2012 om 16:54 geantwoord

Beste,

Wij hebben uw klacht afgesloten.
Wij zijn blij dat uw probleem is opgelost.

Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door Macas de Dona Maria