Klacht: Aanbieding rose

op 09 mei 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Zaterdagmiddag 6 mei na het werk naar de Jumbo, wil graag nog rosé kopen voor het weekend. In de winkel voor het schap van de witte wijn hangt een aanbiedingskaartje voor 2 flessen, geldt ook voor de Waterval rosé, bij het afrekenen echter de normale prijs moeten betalen. Naar de servicebalie, medewerkster komt terug: de aanbieding is 3 flessen voor 10,00, oké dan wil ik die, loopt u even mee. Ik wijs het aanbiedingskaartje aan, deze is het, ja maar die aanbieding liep tot 25 april, maar snap dat u dat niet gezien heeft, de aanbieding 3 voor 10,00 is echter alleen voor de witte wijn. Ik wil rosé en zeg: eigenlijk moet je me deze voor de aanbiedingsprijs geven. Dat kan niet de aanbieding is verlopen!!! Eerst begripvol dat ik de datum niet gezien had, later is het mijn eigen schuld!!! De gekochte wijn weer ingeleverd, mijn geld terug gehad maar het is geen service. Jullie hebben toch de regel: Wijkt de kassaprijs van een product af van de schapsprijs? Dan krijg je het product maximaal 1 keer gratis! En dan een aanbiedingskaartje dat er 11 dagen na afloop van een actie nog steeds hangt???!!! De naam van de medewerkster weet ik helaas niet maar was zeer arrogant, tijdstip 16.45 uur zaterdag 6 mei. VOOR MIJ NOOIT MEER JUMBO!!! Ben naar de Albert Heijn gegaan.

Als ik antwoord krijg

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leonie Hermus