Klacht: aan ophaling betaald nu nog eens een rekening

op 07 november 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik had een pakketje voor nederland en heb 17.74 betaald bij het ophalen van het pakket.nu vinden ze niet meer terug dat ik reeds betaald heb en krijg ik meteen een aanmaning in de bus en moet nu een 22 euro betalen
het oorspronkelijke formulier zit reeds bij het oud papier en heb ik dus ook niet meer.

nd

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:33 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 25 april 2017 om 12:11 geantwoord

wat oplossing ???? iets dat meer dan een jaar gelden is en wat toen is opgelost .
zei het wat moeilijk maar toch het is diezelfde dag nog opgelost na de nodige telefoontjes

Alle klachten die gemeld zijn door raf janssens