Klacht: Aan ons lot overgelaten aan de andere kant van de wereld

op 22 augustus 2016 over vliegtickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Wij hebben tickets geboekt via de site van tickets.be voor een 15 daagse vlucht naar Jamaica. Bij aankomst op de luchthaven voor vertrek was alles al heel onduidelijk. Maar goed, we geraakten toch oponze bestemming. Wanneer we echter terug naar huis wilden keren begon de last. Bij aaankomst op de luchthaven van Montego Bay bleek niemand van iets te weten. Goed, wij dus even bellen naar het opgegeven nummer van vliegtickets.be. Blijkt dat nummer niet in gebruik. Dan maar even bellen naar elk ander nummer dat wee via links konden vinden. Ook zonder gehoor! Uiteindelijk konden we via een lokaal bedrijf vernemen dat de vlucht die dienden te nemem werd afgelast! Mooi! Dus niemand kon ons te woord staan,noch helpen! Geen hotel, geen duidelijk antwoord.
Dan maar op eigen kosten terug een hotel geboekt en uren aan de telefoon hangen om alle geplande zaken op het thuisfront te regelen.
Na 14u van zenuwen en stress zijn we zelf via een andere maatschappij te weten gekomen wat er met ons gaat gebeuren.
Wij vinden het verschrikkelijk om aan ons lot overgelaten te worden op deze manier! Wetende dat wij een extra kost hebben door hun van €2650!!!!! Mooi!
Ook hun reclame over de goedkoopste tickets klopt al niet.
Als we dan toch volop op internet aan het zoeken zijn….blijkt dat jetairfly tickets had met dezelfde voorwaarden aan €1600 ipv hun tickets aan €1900! Bende oplichters!
NOOIT MEER zullen wij boeken met vliegtickets.be!

Contacteer ons via telefoon en kom voor de dag met een aanvaardbare oplossing want deze manier dulden wij niet! Dit laten wij niet zo en gaat zeker een gevolg krijgen door bevoegde personen!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar vliegtickets.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vliegtickets.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vliegtickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vliegtickets.nl

Heeft op 22 augustus 2016 om 16:18 geantwoord

Beste meneer Van Hauwermeiren,
Wij betreuren het ten zeerste dat u voor problemen bent komen te staan op de luchthaven van Montego Bay. Zoals het er nu naar uitziet heeft de luchtvaartmaatschappij de vlucht geannuleerd. Wij zullen de zaak verder onderzoeken en het resultaat hiervan hierna met u delen.
Groet, Melinda Pieters

Alle klachten die gemeld zijn door Didier Van hauwermeiren