Klacht: Aan het lijntje voor een betaald bankje

op 27 april 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Op 17 april een bankje (en enkele andere artikelen) besteld en direct het volledige bedrag betaald. Prijs van het bankje: bijna 180 euro.
Dit zou binnen enkele dagen bezorgd worden.

Inmiddels, een (niet behandelde) vraag via internet, een telefoongesprek van 20 minuten verder (24 april) krijg ik een nieuwe factuur (met de opmerking dat ik deze moet negeren) en de verzekering dat het bankje binnen enkele dagen bezorgd zal worden en wel op 27 april.

Via de app van PostNL krijg ik bericht (en ook via een sms om 7 uur die ochtend, 27 april, zie bijlage) dat het bankje bezorgd zal worden tussen 12.15 en 15.15 uur. Een prettig idee. ik ga eerder weg bij mijn familie, omdat ik natuurlijk de deur wil openen voor de bezorger. Echter, het is nu over vijven, ik heb geen bericht ontvangen en het bankje – het laat zich raden – is nog steeds niet bezorgd. Ik zag wel een mailtje (om 13.45 uur) dat de bezorger op 28 april langs zal komen. Dit is een gotspe. Denkt de leverancier dat ik elke dag thuis kan blijven om de bezorger welkom te heten (die zogezegd pas weggaat als ik tevreden ben)? Tsja.

Gegeven de situatie dat ik al twee keer voor niets thuis ben moeten blijven voor de bezorging van het bankje ben ik tevreden als:
1) met mij exact wordt afgestemd in welk tijdvak het bankje wordt bezorgd;
2) het bankje conform deze afspraak uiterlijk 29 april bij mij in de tuin staat;
3) bij niet behalen van de doelen 1 en 2 ik per direct mijn geld retour krijg (plus wachtgeld, te weten 3 x 4 uur is 12 uur conform mijn tarief).

Alle klachten die gemeld zijn door zijvanhiernaast