Klacht: Aan Het lijntje gehouden worden

op 04 mei 2017 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Vanmorgen Proassist (het schijnt nu brand new service te heten) gebeld met de vraag of ze me toestel willen ophalen omdat hij vaak uitvalt. Het gaat om een iPhone 6S.
Dit was geen probleem en ze zouden tussen 12 en 5 uur komen om me toestel om te ruilen met een leentoestel. Om 3 uur was de koerier er. Ik kreeg een iPhone4 als leentoestel en ze namen de mijne mee.
Bij het installeren van me iCloud kopie gaf de telefoon aan dat de software van een iPhone6S niet op een iphone 4 geplaatst kan worden of ik moet hem instellen als nieuwe telefoon maar dat betekent dat ik dan al me telefoonnummers, foto’s en etc kwijt ben.

Ik heb Proassist weer gebeld met deze mededeling en ze vertelden me dat er geen ander leentoestel beschikbaar was dus het was maar niet anders. Nadat ik een beetje uit me slof schoot (en zo zit ik echt niet in elkaar maar blijkbaar is het nodig) door te zeggen dat dit geen leentoestel genoemd kan worden als ik hem niet gebruiken kan en het belachelijk was is er na een half uur telefoneren geregeld dat savonds tussen 7 en 11 een iphone5 gebracht kan worden.
Ik dus wachten en de hele avond verplicht thuis zitten.

Het is inmiddels 23.00 uur en de telefoon gaat over met de mededeling dat de koerier de iPhone 5 inmiddels al weg gegeven heeft en hij pas om 00:15 hier kan zijn dus dat het toch geen zin meer heeft.
Waarop ik verrast antwoord dat ik dit heel apart vind en ik inmiddels de hele dag al op hun aan het wachten ben geweest. Er werd me verteld dat ik het morgen maar weer moest proberen om te bellen met ze en moest vragen of er nog een leen toestel voor me zou zijn. Waarop ik zei, dit betekent dus dat ik morgen weer heel de dag verplicht voor jullie thuis moet zitten om te wachten op m

Toestel en daarbij ook nog eens weer een half uur in de wachtrij moet zitten voor ik eens iemand te spreken krijg. Nou, dit was niet mevrouw haar probleem en ik kon morgen met me klachten terecht. Fijne avond mevrouw.
Ik ben in shock dat dit zo kan! En daar betaal je dan 13.95 per maand aan. BELACHELIJK!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Proassist

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Proassist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willemyyn