Klacht: Aan het lijntje gehouden

op 23 augustus 2018 over Paradigit in de categorie Computerwinkels

Strepen door het beeld totdat er helemaal niets meer te zien is en de muis ook niet meer reageert. Al drie keer ter reparatie weggestuurd. Nog steeds het probleem niet opgelost. Sterker nog, ik heb er een probleem bijgekregen. De tweede keer is het scherm vervangen. Deze sluit de laptop echter niet goed af waardoor de batterij steeds volledig leeg is. Nieuw apparaat krijg ik niet. Geld terug krijg ik niet. Leenapparaat krijg ik niet. Het is hopeloos! En ik ben radeloos!

Geld terug.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paradigit

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paradigit nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Paradigit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Paradigit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Paradigit

Heeft op 03 september 2018 om 12:27 geantwoord

Wij hebben uw klacht in behandeling onder ticketnummer 350178.
U geeft aan dat u de kosten vergoed wenst te krijgen. Helaas kunnen wij geen gemaakte kosten vergoeden. Er is een oplossing gekomen om uw toestel om te ruilen of eventueel het aankoopbedrag te retourneren. In de ticket zullen wij dit verder oppakken.

Reina
CampusShop Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door HortiServices