Klacht: aan het lijntje

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf woensdag zou er een levering plaatsvinden via Dynalogic en elke dag is er een andere reden dat er niet geleverd kon worden. Na een aantal dagen is de opmerking zelfs: Heeft de goederen niet in het bezit.
Via mail geen reactie, via klachtenformulier geen reactie. Telefonisch werd er onjuiste informatie verteld over de levering en uiteindelijk opgehangen tijdens het gesprek.

Gewenste Oplossing:

De bestelde en betaalde goederen dienen vandaag nog geleverd te worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 12:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Mevr. Pille,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Comics Station Antwerp Marliene Pille